A PERFECT CIRCLE
Amotion
EMI
Styl: dark emo rock Stát: USA
Rok vydání: 2004

Toto DVD obsahuje 9 videoklipů, z nichž první 3 jste mohli tu a tam vidět na některém z hudebních TV kanálů, ty zbývající pak pravděpodobně znát nebudete. První z nich "Judith" osobně považuji za jeden z nejlepších rockový klipů vůbec. Dokonalé spojení hudby a obrazu tvoří společně obrovsky charismatický a emocionálně vygradovaný celek s uhrančivou atmosférou, z kapely přímo sálá magická síla a režisér David Fincher (Vetřelec 3, Sedm, Klub rváčů) v tomto případě odvedl vynikající práci, s delikátním smyslem pro detail. I druhý klip "3 Libras" je velmi dobrý, plný symboliky a dávno zapomenutých traumat, stejně jako trošku morbidní "Weak and Powerless". Dál už to zas tak slavné není. "The Outsider" je o zlobivých holčičkách v bikinách a patří k soundtracku k filmu "The Bikiny Bandits" o kterém bude ještě řeč, animovaný klip ke skladbě "Counting Bodies Like Sheep To The Rhythm Of The War Drums" z aktuálního alba je na můj vkus příliš prvoplánový a animačně ne příliš zajímavý. Výborný je ovšem klip ke skladbě "The Noose", který je vlastně záznamem z koncertu, ale vše se v něm odehrává v jakoby snovém světě polotmy a namodralého příšeří, z kapely vidíte jen nezřetelné obrysy a nejasné kontury, maximálně krátké záběry na detail, kamera je záměrně rozostřená, jen tak bloudí po jevišti a přitom si hraje se světlem a stínem...velmi psychidelické. Na druhé straně video ke cover verzi Lennonovi "Imagine" je jakousi prvoplánovou a polopatistickou protiválečnou agitkou. Záběry CNN z válečného konfliktu v Iráku, trpící ženy a děti v kontrastu s naším konzumní způsobem života...no tak jo, taky se mi spousta věcí nelíbí, ale když už se k tomu chci umělecky vyjádřit, jde to jistě udělat i trochu inteligentnějším a ne tak devalvujícím způsobem. Podezřívám je z toho, že to tak udělali schválně, aby to pochopil i průměrný Američan, intelekt evropského fanouška však trpí. V bonusech naleznete režisérský střih klipu "The Outsider", tři alternativní verze klipu "Blue", trailer k filmu "The Bikini Bandits", což je spíš C-čková akce, která je zajímavá pouze nadstandardním počtem prsatých holek v bikinách a epizodními rolemi známých rockerů, jako např. Dee Dee Ramona, Jello Biafry a nebo Maynarda James Keenana, který si zde s chutí zahrál samotného Satanáše. Dále pak fotogalerii a dokument ze života kapely ve formě hudebního videa. Součástí tohoto vydání je i audio CD s remixy skladeb APC, většinou v podání Danny Lohnera (ex NINE INCH NAILS), na některých písních se však podílel též staronový kytarista APC James Iha (ex SMASHING PUMPKINS) a ve skladbě "Week and Powerless" se objevuje dokonce Wes Borland (už zase LIMP BIZKIT). Na "The Hollow" všechny nástroje zvládla bývalá basistka APC Paz Lenchantin a "3 Libras" zase uchvátili do svých spárů MASSIVE ATTACK. Celkově jsou písně více elektronické, s větším podílem samplů a poskytují tak fanouškům APC trochu jiný zážitek.