BEECHER
Beecher
EARACHE/CURE PINK 57:09
Styl: noise metal core Stát: UK

Dynamitem vykrmená parta z anglického Manchesteru, pod kterou právě kdosi škrtnul sirkou. EARACHE znovu vydali tento jejich debut z roku 2003, obohacený o 4 bonusy, produkce se ujal Kurt Ballou z CONVERGE a BEECHER na vás okamžitě vyletí, jak doběla vytočený rotvailer, kterému právě rovnou z tlamy sebrali jeho oblíbený míček. Od samého počátku vás čeká ukrutná řežba, plná adrenalinu, vášnivé síly a brutálního násilí. Vysokoobrátkový hard core metal, jenž vás mocnou silou zmáčkne tak, že se vám koule scvrknou do velikosti hrášku. BEECHER vládnou megalitickou silou, která je závratnou rychlostí žene rovnou proti zdi. Oni ale rozhodně nejsou tak tupí, aby si o ni ty své kebule rozmašírovali na hadry a vždy když už se vám zdá, že už ten tlak prostě nemohou dál vydržet, přijdou s nějakou překvapivou vyhrávkou, změnou tempa, harmonie a nebo jinou kulišárnou. Typické jsou pro ně prudké rytmické zvraty, krkolomné změny tempa, vokálních linek, kytarových riffů...zkrátka všechno u BEECHER je v pohybu, jako vířící změť trosek ve víru tornáda. Ambientně-industriální intra střídá divoce vyjící kytarové noise, mohutné metalové riffy jazzové breaky a la DILLINGER ESCAPE PLAN, manický řev zkrotle melodický vokál, který hned v zápětí opět exploduje nekontrolovanou agresí. Maximálně sevřená, vysoce strukturovaná, perfektně organizovaná a přitom krutě živočišná parta, která je možná pro někoho jen bandou agresivních zmetků, pro jiného má však krásu uměleckého artefaktu. Kam patříte vy, to už nechám na vás.