BUCK SATAN AND THE 666 SHOOTERS

Bikers Welcome! Ladies Drink For Free

13 TH PLANET RECORDS – 50:43

electro country USA

Chcete vědět jak zní MINISTRY když hrají country? Jasně, já taky ne, ale když už mi tahle bláznivina přistála na stole, tak co už...BUCK SATAN AND THE 666 SHOOTERS je Jourgensenův projekt, kterým vzdává hold svému country hrdinovi Bucku Owensovi a za kumpány si vybral kytaristu Ricka Nielsena (CHEAP TRICK), basáka Tony Campose (STATIC X, MINISTRY) a dalšího kytaristu Mikea Scacciu (RIGOR MORTIS). Automatického bubeníka naprogramoval Sammy D´Ambruoso (REVCO) a skřipky zmáčknul JoBird. Jourgensen zpívá tak jak je zvyklý z MINISTRY, tzn. expresivně a s pořádným drajvem, což je v přímém kontrastu k tradičnímu country kovbojskému „juchání“. Ještě bizardnější je pak syntetický buchot automatického bubeníka, který to celé posouvá do zcela jiné roviny. Je v tom zřejmá poťouchlost i pořádná dávka ironie a úplně vidím Ala, jak se tlemí od ucha k uchu a přioděn pouze v kovbojském klobouku a „koních“, bujaře povykuje usazen na dřevěném houpacím oři, s flaškou Jacka Danielse proklatě nízko. Nepochybuji o tom, že si nahrávání opravdu užili a že přitom zažili spoustu legrace, ale možná právě proto to prostě nemůžete brát vážně. Tím nemyslím že všechno by mělo být seriózní a tvářit se důležitě, takže pokud se s nimi dokážete naladit na stejnou notu, budete se královsky bavit a myslím, že coby zpestření bujarého večírku když už doba poněkud pokročila, je tahle deska naprosto ideální. Za normálních okolností to ovšem zas taková zábava není a pokud stejně jako já country zrovna nemusíte a na MINISTRY jste vyrostli, moc nadšení z toho asi nebudete.