ROCK AGAINST BUSH
Vol. 1
DAY AFTER
Styl: punk Stát: USA

Že by punk rock přestal být pouhou zábavou pro rozmazlené a dobře situované smrady z americké střední vrstvy a získal opět sociální podtext tak jako kdysi? No nevím...každopádně tento výběr na tuto výsadu zřejmě aspiruje. Všechny zúčastněné kapely spojuje jedna věc, tedy spíše osoba, kterou není nikdo jiný, než prezident USA - George Bush. Ten chlápek a jeho politika jim natolik leží v žaludku, že neváhali dát dohromady album, na němž své výhrady vůči němu říkají pořádně nahlas. Najdete zde vedle sebe jak staré harcovníky punkové scény, jako např. PENNYWISE, SOCIAL DISTORTION, MINISTRY (v punkové úpravě) a nebo JELLO BIAFRU s kanadskými punkery D.O.A., tak etablované a obecně přijímané hvězdy THE OFFSPRING, NOFX a SUM 41, stejně jako úplné holobrádky NEW FOUND GLORY, EPOXIES, THE ATARIS a nebo AUTHORITY ZERO. A to je pouhý zlomek z účastněných kapel, z nichž většina složila při této příležitosti zcela nové písně. V bookletu pak naleznete 20 důvodů, proč George Bushe nenávidět a jestli vám to nebude stačit, na další stránce dostanete ještě dalších 20. Součástí CD je i DVD, na němž najdete historii války v Iráku v kostce, spolu s tehdejšími projevy a komentáři politiků, usvědčující je často ze lží a polopravd. Náladu vám zvedne pár klipů od ANTI-FLAG, BAD RELIGION, STRIKE ANYWHERE a NOFX a na konec je tu jakási politická satira od chlápka, co si říká David Cross. Vzhledem k tomu, že tento výběr nese označení "Vol. 1" bych odhadoval, že další budou zřejmě následovat a bude to trvat tak dlouho, dokud George Bushe nepohltí plameny pekelné. Což může taky trvat kurevsky dlouho, možná déle, než existence mnoha zúčastněných kapel.