DESTINY
The Tracy Chapter
LIFEFORCE 49:40
Styl: nuclear metal core Stát: Dánsko

Mladí a ambiciózní dravci z chladného Dánska nám posílají pěkně žhavý vzkaz, v podobě svého 2 alba "The Tracy Chapter". Na současné hardcorové scéně nejsou žádnými nováčky, jelikož se jejich první hudební krůčky datují už od roku 1997. Po několika demech a nespočetných koncertech po celé Evropě se jim v loňském roce podařilo u labelu Beniihama Records vydat debut "Diving Into Eternity", na který přímo navazuje tato nová deska. Vzteklý hardcore s jazzovými breaky a metalovými kytarami. Drtivá kanonáda bicích, tvrdá a ostře ohraničená baskytara, krutý řev nějakého maniaka, kytary rozžhavené doběla, časté změny tempa a rytmu. Velmi otevřené, intenzivní a extrémně nadržené noise ze samotného pekla. Ve chvílích kdy se jim podaří s největším vynaloženým úsilím alespoň na pár okamžiků zpomalit svůj let, dokáží být i velmi heavy. Občas se jim podaří do té jejich zuřivé mlátičky propašovat i nějaké neočekávané hudební prvky, jako jsou např. melodické vokály, minimalisticky - psychidelické ornamenty, akustické kytary a nebo dokonce jakousi zmutovanou podobu industriálního hip-hopu. Je samozřejmé, že jim to nikdy dlouho nevydrží a že vše dříve či později nakonec skončí na hromadě odpadků, s rozdrcenými kostmi a proraženými lebkami. DESTINY jsou na první pohled brutální a agresivní bestie lačnící po krvi, ale při bližším pohledu si uvědomíte, že jsou to také docela přátelští a sympatičtí chlapíci, se kterými je fajn zajít čas od času na pivko. Jakoby se ale za tuto svoji druhou tvář styděli, takže ji neukazují příliš často. Až si ale budou víc jistí sami sebou, máme se teprve na co těšit.