r\aGENERATION KILL

Red White and Blood

SEASON OF MIST – 51:44

thrash core sludge USA

GENERATION KILL tvoří parta veteránů kteří už mají něco za sebou a tak i když je deska „Red White and Blood“ je jejich debutem, dostanete naprosto profesionálně odvedenou práci. Mikrofonu se chopil Rob Dukes (EXODUS), basu třímá Rob Moschetti (PRO-PAIN, M.O.D.), na kytary to drtí tandem Jason Trenczer a Lou Lehman (oba MUTILATION) a za bicími trůní Sam Inzerra (MORTICIAN). Jak už to tak bývá, každý ze zúčastněných si přinesl do kapely to „své“ a tak vás na úvod zvalchuje dvojice skladeb „Hate“ a titulní „Red White and Blood“, což je pěkně masivní hard core new yorské školy v duchu PRO-PAIN, s našlápnutými sborovými vokály a pěkně macatými kytarovými rify. Sotva se z toho trochu oklepete, už máte za krkem nabroušený old school thrash „Feast For The Wolves“, s rychlými kytarovými záseky a drtivými bubny. Atmosféru pak trochu zklidní balada „Self Medicating“ v duchu METALLICI, aby to hned v zápětí nakopla další thrashová pumelice „Depraved Indiference“, která však už obsahuje i pomalejší pasáže...aby to v následující skladbě s příznačným názvem „Slow Burn“ úplně zapíchli a rozjeli pomalé sludge drcení v duchu CROWBAR a nebo DOWN. A tak to jde až do úplného konce, který má na svědomí cover verze skladby „Wish“ od NINE INCH NAILS, což se sice k celkovému pojetí desky se moc nehodí, ale dá se to brát, jako taková raritka na závěr. GENERATION KILL jistě nezpůsobí na metalové scéně žádný poprask, ale jejich hudba je bezprostřední, v každém okamžiku přesvědčivá a pro fanoušky výše uvedených žánrů nadmíru přitažlivá.