GENOCIDE SUPERSTARS
Superstars Destroyer
RELAPSE RECORDS 35:41
Styl: killer punk´n´roll Stát: Švédsko

Vezměte staré MOTORHEAD, DISCHARGE, MISFITS a nebo třeba ZEKE, co největší krabici plnou rachejtlí, kanystr s benzínem, to všechno nacpěte do popelnice a škrtněte sirkou. To, co vám vyletí rovnou do ksichtu, si říká GENOCIDE SUPERSTAR. Zuřivý hardcore punk ze švédského Örebro, jinak domovského to města NASUM, VOICE OF A GENERATION, 2 TON PREDATOR a nebo MILLENCOLIN. Kapelu založil v roce 1994 kytarista a zpěvák Danny Violence (ex VOICE OF A GENERATION), společně s dalším kytaristou Mieszkem (ex NASUM), baskytaristou Richardem A.D. (ex NASUM, NECRONY) a bubeníkem Mattem von Superstar. První demo "Unfucked" jim vyšlo o rok později a dva roky na to debutovali albem "Hail The New Storm", po kterém následovalo CD "We Are Born Of Hate" (01). Objevili se také na Tributních deskách MISFITS, ANTISEEN a nebo DISCHARGE. Jejich třetí aktuální album je zběsilá mlátička, ženoucí ve vysokoobrátkovém tempu rovnou vpřed. Žádné pauzy, žádné zbytečné prostoje, jednotlivé skladby letí těsně jedna za druhou, jako náboje z velkorážního kulometu. Vrčící kytary, zpěv co připomíná spíše chrlení krve, rachotící bicí, dunící basa...Syrový, ostrý zvuk, spousta energie, pot a svaly. Hardcore, punk rock a zkorodovaný rock and roll. Neuctivé, arogantní, primitivní, hulvátské a dokonale autentické. Skutečné a nefalšované, jako kopanec do břicha. GENOCIDE SUPERSTARS jsou jako vychrtlej, toulavej čokl, co by nejraději přefiknul všechno co vidí. A když to nejde, tak sežrat a nebo aspoň pochcat. PUNK ROCK FOREVER!!