GLENN HUGHES
Live In Wolverhampton
EDEL/MYSTIC
rock soul funky blues   UK

Zpěváka a baskytaristu Glenna Hughese jistě není třeba nijak sáhodlouze představovat. Zásadní člen TRAPEZE a DEEP PURPLE (éra desek „Burn“, „Stormbringer“ a „Come Taste The Band“) a později vyhledávaný muzikant, jehož seznam kooperací by nebral konce, za všechny tak jmenujme třeba Gary Moora, Tony Iommiho, Jona Lorda, Pata Traverse, WHITESNAKE, Richie Kotzena atd. atd. Sám Hughes vydává od roku 1977 i své vlastní sólové desky, kterých má i s živáky a různými výběry na kontě víc jak dvacet. Toto 2CD bylo natočeno během dvou horkých nocí v červnu 2009 v britském v Wolverhamptonu a Hughes vybral ze své bohaté diskografie skladby jak ze svých sólových desek, tak si zavzpomínal i na své působení v DEEP PURPLE a dokonce i v TRAPEZE. Připravte se tedy na hity, jako např. „Crave“, „Muscle & Blood“, „Don’t Let Me Bleed Out“, „Mistreated“, „You Are The Music“, „Touch My Life“, „Black Cloud“, „Coast To Coast“, „You Are The Music“ a mnoho dalších. Hughesův vokál osciluje mezi soulem, funkem, blues a rockem a pochopitelně stejně variabilní a žánrově pestrá je i samotná hudba. Hughes je stále neskutečně vitální a doslova s ním cloumá přebytek energie, takže často máte pocit, že se musí každou chvíli rozletět na tisíc ječících kousků. Někdy je toho ale opravdu až příliš (na divadle se říká, že herec „přehrává“, hudební ekvivalent mě nenapadá) a některé jeho hlasové exhibice bych zrovna nemusel. A ještě jedna poznámka na konec. Přestože k němu chovám absolutní respekt a líbí se mi skoro všechno co dělá…tak když se už asi poosmé během úvodních tří skladeb zeptal nadšením šílícího publika: „Jak se cítíte?“, měl jsem sto chutí ten krám vypnout.