KING´S X
Live All Over The Place
INSIDE OUT 57:44/61:15
Styl: groove hard rock Stát: USA

První "živé" album v dějinách kapely a jak se dalo očekávat, nabízí neučesaný a pravdivý obraz jejich koncertních vystoupení. Na nějakou chybičku se tady moc nehledí, podstatný je pocit bezprostřednosti a autenticity. Řev fanoušků je po celou dobu jasně slyšitelný a jsou tak vlastně dalším členem kapely. Zvuk je ponechaný v původní podobě, žádné dodatečné úpravy ve studiu se nekonaly a tak na vás z desky přímo vyskočí jejich absolutní nasazení a radost z hudby, kterou KINGS na svých koncertech rozdávají plnými hrstmi. Podařilo se zde perfektně zachytit ducha kapely a tu skvělou atmosféru jejich koncertů, plných vášnivé radosti a tryskající energie. Čas jakoby pro ně nehrál žádnou roli, jsou stále plni mladistvé energie a zápalu, černý basák a vokalista Dough Pinnick svým emocemi nabitým soulovým vokálem rozpaluje srdce hladovým žárem, kytarista Ty Tabor je za všech okolností charismatickým hráčem, ať už bouří mohutnými elektrifikovanými riffy a nebo se jen decentně probírá strunami akustické kytary a bubeník Jerry Gaskill to svými přesnými a razantními údery celé drží pohromadě. Starší věci se volně prolínají s těmi novějšími, těch tu ale moc nenajdete. Na druhém CD je polovina skladeb v akustickém provedení, což jim ovšem ani v nejmenším neubírá na síle. V hudbě KINGS není absolutně žádný prostor pro nějaké trapné pózy, vyčpělá klišé či narcistní natřásání vlastního ega. Je to pořádná porce poctivého hard rocku a KINGS jsou zde uvolnění, dynamičtí, zemití, plni síly a sebevědomí. Fantastický živák!