LIMP BIZKIT
Rock In The Park Live 2001
LIBERATION/MYSTIC 68:41
Styl: nu-metal Stát: USA

LIMP BIZKIT byli koncem 90. let jednou z nejvlivnějších nu-metalových formací, která celosvětově prodala přes 33 miliónů alb a po které dnes neštěkne ani pes. Změnit se to snaží tento koncertní záznam, který byl pořízen před sedmi lety během jejich vystoupení na německém festivalu Rock In The Park a nyní vychází jako dvojdiskový CD/DVD set. Zážitek z DVD vám ale bohužel zprostředkovat nemohu, protože se mi promo disk prostě nepodařilo přehrát (ani v DVD, ani v PC), přestože je údajně ve formátu Dolby Pal Region 2, tedy vhodným pro Evropu i UK. Audio disk byl ale v pořádku, tak se tedy věnujme jemu. Zvuková kvalita záznamu není bohužel nijak závratná a celé to zní spíš jako nějaký trochu lepší bootleg, což je v dnešní technologicky předávkované době trochu s podivem. LIMP BIZKIT přehráli většinu skladeb z tehdy aktuálního alba „Chocolate Starfish and the Hot Dog Flavore…“, ale pochopitelně došlo i na staré osvědčené pecky, jako např. „Re-Arranged“, „Faith“, „Nookie“, „Show Me What You Got“ a nebo „Break Stuff“. Kapela je evidentně v docela dobré formě a atmosféra koncertu více než žhavá. Souhra jim sice tu a tam trochu skřípe a místy se objevují i poněkud hluchá místa, která jsou ale vzápětí převálcovány mohutně pumpujícím rap metalem. DJ Lethal divoce roztáčí své gramofony, Borlandova kytara hřmí jako blížící se tsunami, rytmika dunivě šlape a Durstovou ztrápené kňourání zní po většinu času také velmi přesvědčivě. Právě v těchto chvílích je docela dobře pochopitelné, proč byli LIMP BIZKIT v té době tak populární a proč bez problémů dokázali utáhnout i obří stadióny. Ale jak se zdá, ty doby jsou již nenávratně pryč a zbyla po nich jen lehká nostalgie.