MOTORHEAD
Kiss Of Death
SPV/MYSTIC 44:54
Styl: motorhead rock Stát: UK

Rok vydání: 2006

O MOTORHEAD už byly popsány stohy papíru a každé další slovo na jejich adresu je podle mého názoru zbytečné. Za ty roky už všichni víme co od nich očekávat a oni nám to ochotně znovu a znovu se zvrácenou rozkoší poskytují. Jejich špinavý, proletářský rock and roll zahraný s punkovou intenzitou a hard rockovou hmotností válcuje už bezmála 30 let fanoušky po celém světě a ti (stejně jako kapela samotná), jako by pořád neměli dost. Lemmy se stal během těch let ztělesněním hesla „sex, drugs and rock and roll“ a jeho vysmažený chraplák, (stejně jako chrčivý zvuk jeho baskytary) jasným poznávacím znamením kapely. Aktuální deska „Kiss Of Death“ pochopitelně nijak nevybočuje z osvědčeného schématu a oproti minulému albu „Inferno“ je řekl bych víc rocková, než metalová. Jednotlivé skladby uhání po jednoznačné přímce rovnou do rockového pekla, jakoby se nemohly dočkat, až tam konečně dorazí. Jisté změny se však přece jen dočkáte. Ve skladbě „God Was Never On Your Side“ se Lemmy pokouší zpívat poměrně čistým vokálem a musím říct, že mu to docela jde. Trochu patetická písnička s výrazně melodickým chorusem, dramatickým aranžmá a pěkným kytarovým sólem, kterou by v minulosti s radostí přenechal Ozzymu (viz. hit „Mama I´m Coming Home“). Dnes se toho Lemmy bez obav zhostí sám, jelikož se už nemusí bát nařčení že stárne, protože on už JE kurva starej!! MOTORHEAD dosahují už celé věky jednoduchými prostředky maximálního účinku a nejinak je tomu i na tomto novém albu. S albem „Kiss Of Death“ koupíte standardní dávku autentického rock and rollu rovnou do kožichu a vsadím boty, že si příště přijdete zase pro nášup. God Save The MOTORHEAD.