NAME
Internet Killer The Audio Star
LIFEFORCE RECORDS – 77:41
hell math crossover   USA

Tuctový název, avšak naprosto netuctová muzika. Technicky dokonalá, plná emocí i brutální síly, něco mezi DILLINGER ESCAPE PLAN, BETWEEN THE BURIED AND ME, CONVERGE a DEFTONES. A to není ani zdaleka vše! Přidejte ještě různé nečekané odbočky do grindu, free form jazzu, post metalu, ambientu a nebo blues. Jakkoliv se to zdá nepravděpodobné, všechno to drží perfektně pohromadě a ke všemu to ještě dává smysl! NAME jsou prostě neuvěřitelní a jejich hudba vás rozseká na maděru! Kapelu založilo v roce 2003 bratrské duo Wes (kytara, perkuse, klávesy, zpěv) a Jeremy Fareasovi (baskytara, klávesy) k nimž se záhy přidal bubeník Bobby Gibbs. Mottem kapely by mohlo být Wesovo prohlášení: „Zkoušíme vrátit do umění reálný pocit nebezpečí“ a po poslechu nového alba musím konstatovat, že se jim to opravdu daří. Debutovali v roce 2004 albem „Portrait“, ale na špičku progresivního metalu je vykoplo až aktuální album „Internet Killer The Audio Star“. Nejspíš to bude znít kacířsky, ale takoví DILLINGER ESCAPE PLAN jsou proti nim nudnou partou strejců v bačkorách. Jejich hudba je naprosto nepředvídatelná a neskutečně variabilní, žánrově pestrá a přesto v každém okamžiku dokonale přesvědčivá. Ve všem co dělají a čehokoli se dotknou zní, jakoby to dělali odjakživa. Vskutku pekelná délka alba je využita dokonale a rozhodně nehrozí, že by jste se nudili byť jen vteřinu. Závěrečné dvě skladby „Avaler l´Ocean“ a „You´ll Never Die In This Town Again“ s převahou ambientních elementů jsou dokonalým protikladem k té zběsilé řeži, která se odehrála před nimi a působí jako chladný vánek po horkém letním dni. Ale aby jste neunikli tak snadno, poslední kousek „Charmer“ vám opět připomene, kdo že je v téhle džungli králem. NAME? Pekelné jméno!