NASHVILLE PUSSY
Get Some
SPV 40:08
Styl: dirty rock Stát: USA

Jádro této vulgární rock n rollové party hospodských povalečů tvoří manželská dvojice Blaine Cartwright (kytara, zpěv) a Ruyter Suys (kytara), kterou doplňuje bubenický maniak Jeremy Thompson řečený Remo. Původní basistku Corey Parks, velkou, prsatou sexy blondýnu plivající oheň nahradila na novém albu Karen Exley (ex HEMI CUDA). Hudebně jsou NASHVILLE PUSSY stejně buranští a neotesaní jako v minulosti, jen tentokrát už nezní jako vyhladovělí MOTORHEAD, ale spíše jako zmutovaná a většinu času ožralá verze AC/DC a ALICE COOPER. Asi jim už nestačil dech na rychlé vypalovačky, takže se celkem logicky rozhodli zpomalit a drhnout to spíše ve středním tempu. O hutný a přitom syrový zvuk se postaral známý producent Daniel Rey (REMONES, RAGING SLAB), ovšem na jejich prostoduchý a přímočarý old school hard rock plný příslušných klišé jim nešahal. Přestože tak bezostyšně a neomaleně vykrádají všechny hard rockové hrdiny 70. let na jaké si jen dokážete vzpomenout, není možné je bezvýhradně zapudit. Je totiž zcela zjevné, že je to celý jejich život a že je nic jiného (kromě chlastu, šoustání a dělání bordelu) v životě ani nezajímá. Jsou tak opravdoví a autentičtí, že jim prostě musíte podlehnout. Navíc cover verze legendární skladby „Nutbush City Limits“ od TINY TURNER je naprosto odzbrojující. Poslouchat NASHVILLE PUSSY je jako najít po měsíci oblíbené ponožky. Ten smrad se sice skoro nedá vydržet, ale na druhou stranu jste fakt rádi, že je zase máte. KATAPULT z Atlanty, co má koule (dámy prominou).