NECRO
Death Rap
CANDELIGHT 37:18
Styl: rap metal Stát: USA

Bílý raper Ron Braunstein (aka NECRO) má jistě tu správnou adresu Brooklyn, New York, ale jeho prvoplánově proklamovaná tvář drsného gangsta rapera na mě působí trochu naivně. Nerad bych se ho nějak dotkl, ale mám dojem, že všechny fígle spíš okoukal někde v kině, než na skutečné ulici. „Death Rap“ je od roku 1998, kdy vyšlo jeho první album „Necro“ jeho pátým v pořadí a NECRO se na něm snaží skloubit drsný rap se současným metalem, ale jestliže čekáte charismatickou jízdu ve stylu legendárního soundtracku „Judgement Night“ a nebo drsnou hard coreovou řežbu na způsob BODY COUNT, tak na to rovnou zapomeňte. Budete zavaleni monotónním vodopádem slov a slabik, který toto bezcílné drmolení často mění v jakousi slovní masturbaci, pod níž jede prefabrikovaný hudební podkres, složený ze stupidně jednoduchého rytmu a pár nasamplovaných sekvencí. Ten slibovaný metal zde zastupuje vcelku silná sestava, již tvoří např. Harley Flanagan z CRO-MAGS, Brian Fair ze SHADOWS FALL, Mark Morton z LAMB OF GO, Mike Smith ze SUFFOCATION, Steve DiGiorgio z DEATH/SADUS, Scott Ian z ANTHRAX, Ray Alder of FATES WARNING a nebo Dave Ellefson z MEGADETH, ovšem jejich příspěvek je zde spíše formální. Sem tam se sice objeví nějaký tvrdší riff, kytarové sólo a nebo dravější bicí, ale když to není nějak logicky spojeno se zbytkem, přestává to fungovat a jen to tak leží vedle sebe, jako stárnoucí manželé, co si už léta nemají co říct. A příliš nefungují ani silácké texty, prokládané zvuky natahovaného závěru pistole a suchý praskot výstřelů. Laciné, povrchní a postavené na efekt, jako spousta dnešní hudby. Pusťte si staré PUBLIC ENEMY a budete hned vědět o čem mluvím.