We Are Just As Welcome As Holy Water In Satan´s Drink
Bursting Out Of Chucky´s Town…
Original Scandinavian Superdudes
The Pleasure Kill
SILVERDUST/MYSTIC
Styl: punk´n´roll Stát: Švédsko

Vydavatelství SILVERDUST si připravilo pro fanoušky PSYCHOPUNCH skutečnou lahůdku. Reedici prvních čtyř desek, vždy s obsáhlým bookletem a dalším bonusovým diskem, na kterém najdete různé raritní nahrávky, dema, singly či zajímavé cover verze. V případě alba „Original Scandinavian Superdudes“ pak dokonce koncertní záznam z jejich berlínského vystoupení z roku 2001. PSYCHOPUNCH jsou jedněmi z hlavních představitelů punk and rollu, v nejlepší tradici kapel jako GLUECIFER, HELLACOPTERS a nebo dnes tak populárních THE HIVES. Je to hladká jízda s plynovým pedálem sešlápnutým až k podlaze, jejímž jediným problémem je, že zní pořád stejně. Výhodou ale je, že skladby nikdy netrvají tak dlouho, aby vás mohli začít nudit. Základem jsou za všech okolností RAMONES s trochou AC/DC, tzn. punkové kytary, nakřáplý vokál s výraznými melodiemi, výborné doprovodné vokály a všude plno energie a enormního nasazení. Hned na svém debutu „We Are Just…“ předvedli PSYCHOPUNCH výkon, který pak už nikdy nezopakovali. Nejlepší rify, nejchytlavější melodie, nejlepší nápady. Jako bonus je zde super raritní demo „333 Half As Evil“, natočené během jedné prochlastané noci v březnu roku 1998. Druhé album „Bursting Out Of Chucky´s Town…“ běží hladce a bez problémů, jako dobře namazaný stroj, ale chybí mi na něm nějaké výraznější nápady. „Original Scandinavian Superdudes“ překvapí o něco drsnějším a robustnějším zvukem a původně bylo zamýšleno jen jako rychle vydané mimi CD, z něhož se nakonec vyklubalo řadové album. „The Pleasure Kill“ produkoval Tomas Skogsberg (ENTOMBED) a snad i díky němu zní úvodní skladba víc jako thrash metal než punk´n´roll, hlavně díky bicím, zbytek alba se už ale odehrává podle obvyklého scénáře. PSYCHOPUNCH stále fungují a své desáté narozeniny oslavili v letošním roce tím nejlepším způsobem, totiž vydáním v pořadí již sedmého studiového alba s názvem „Moonlight City“. Tak všechno nejlepší!