SOURVEIN

Aquatic Occult

METAL BLADE – 42:56

sludge USA

Je fakt že SOURVEIN nevydávají desky moc často a že čtyři studiovky za třiadvacet let není rozhodně žádný fofr. Zato jim ale můžete věřit, že když už něco dají dohromady, mají proto sakra dobrej důvod. Jejich leader, kytarista a zpěvák T-Roy je dnes jediným původním členem, což ale má na hudbu SOURVEIN jen malý vliv. Pomalé tempo, špinavé kytarové rify, dunící basa a zhulená atmosféra je provází už víc než dvacet let a na novince „Aquatic Occult“ se v tom všem můžete přímo koupat. Přes úmrtí v rodině a blízkém okruhu přátel, záchvatů těžkých depresí, chlastacích period, i faktického rozpadu kapely se nakonec T-Royovi podařilo znovu postavit na vlastní nohy a pustit se do obnovy SOURVEIN. Současnou sestavu kromě něj tvoří basák Lou Gorra a bubeník Dig, ale podstatnější je, že novinka je přímo nabita významnými hosty. Ve skladbě „Ocypuss“ např. hostuje zpěvák LAMB OF GOD Randy Blythe, přičemž záda mu kryje rytmické duo CORROSION OF CONFORMITY Mike Dean (basa) a Reed Mullin (bicí). Mezi dalšími zde narazíte třeba na Stiga Millera (AMEBIX), Keitha Kirkuma (WEEDEATER), Deana Berryho (IRON MONKEY), Dave Cappse (ALL TORE UP), Chrise Holcomba a Joela Martina (SUBRIG DESTROYER) a v neposlední řadě i Kevina Rochella (SEA OF TYRANTS). A když už jsme v tom, celou tuhle partu ve uřídil a desku produkoval Mike Dean, společně s Bradem Boatrightem (SLEEP, YOB). Řekl bych, že „Aquatic Occult“ je hodně opravdové a docela drsné album, které bude nejlepší zažít na živo, kdy hradby zesilovačů vytvoří seismické vlny a rozechvějí podlahu pod vašima nohama.