STEREOMUD
Every Given Moment
SONY MUSIC 36:24

Energií a entusiasmem sršící deska, která plnými hrstmi rozdává to, co jsem TAK MOC postrádal na posledních albech DISTURBED a TAPROOT. Žádné přitroublé panáčkování a nebo podbízení se obecnému posluchačskému vkusu. Jen plnokrevný rock and roll, který vám rozproudí rychleji krev v žilách. Přestože STEREOMUD nevnášejí do nu-metalového žánru nic nového ani převratného, dokáží z něj vytěžit maximum a dokonale využít všech jeho předností. Tvrdý dynamický zvuk plný živočišné síly, který současně zůstal výrazně melodický. Oproti debutnímu albu "Perfect Self" (01) jsou dnešní STEREOMUD zaostřenější, dynamičtější, razantnější a jejich poměrně strukturovaný zvuk nabízí daleko víc, než jen chytlavé a prvoplánové popěvky, které velmi brzy vyprchají. Místy mi jejich projev připomíná už zmiňované ranné DISTURBED, snad kvůli podobnému frázování a barvě hlasu zpěváka Erika Rogerse. STEREOMUD jsou ale pochopitelně zcela svébytným hudebním elementem, s vlastním názorem na věc. Nejsou to ostatně žádní zelenáči. Zpěvák Erik Richardson sbíral zkušenosti v kapelách CRUMBSUCKERS a PRO-PAIN, kytarista Joey Z působil dříve v LIFE OF AGONY a baskytarista Corey Lowery ve STUCK MOJO. Tedy co kapela, to hudební pojem. STEREOMUD hrají, propracovanou, inteligentní a mnohostranou hudbu, s velkou vnitřní dynamikou a výraznými melodiemi, přesto vysoce agresivní, dravou a dynamickou, plnou opravdových emocí. Jsou absolutně soustředění a naprosto přesvědčiví. Stvořili výsostně vyrovnané a skladatelsky silné album, bez zjevných slabin. Kapela na vzestupu.