SUPERJOINT RITUAL
A Lethal Dose Of American Hatred
MAYAN/PANTHER
Styl: metalický hard core Stát: USA

Skutečně ostrá parta, která se s tím absolutně nemaže. Stoprocentně autentické, upřímné, syrové a nefalšované, jako kopanec do břicha. Hardcorové tempo, kytary jak požární sirény, explozivní, vybuchující rytmy a děsivý řev Phila Anselma, připomínající rozpálenou výheň. Pokud to ještě nevíte, tak v SUPEJOINT RITUAL se sešla skutečně vybraná společnost. Kromě jejího lídra Phila Anselma (PANTERA, DOWN), ji tvoří kytaristé Kevin Bond (CROWBAR, CRAWLSPACE) a Jimmy Bower (EYE HATE GOD,CORROSION OF CONFORMITY, DOWN), baskytarista Hank Williams (HANK WILLIAMS III.) a bubeník Joe Fazzio (CRAWLSPACE). Bezskrupulózní, atonální řežba, která z vás vygumuje chuť na kompromisy. Těžkotonážní hard core s častými změnami tempa i rytmu. Žádná píseň nikdy nepokračuje tak jak začala a už vůbec tak neskončí. Neustálé úhybné manévry, klamné výpady a drtící direkty. Písně nemají standardní stavbu sloka/refrén/sloka, ale jsou to nevyzpytatelné, brutálně agresivní výpady, plné kytarového hlomozu, rachotících bicích, rytmických breaků a thrash metalových skvrn. Svým svalnatým a zuřivě temným vrčením, mi dokonce občas připomínají ROLLINS BAND, v dobách jejich největší zarputilosti. Zničující hudba plná zachmuřené zuřivosti, zloby a mozolnaté bolesti. Postrádají sice tu ROLLINSOVU asketickou zarputilost a vizionářskou osudovost, nahradili ji ovšem přímou devastací a nezadržitelnou destrukcí. Občas je možné zaznamenat i vzdálené reminiscence na rodnou PANTERU, ale spíše to všechno připomíná zvuk, jaký vydává hroutící se barák. Přestože je to stále pořádná nakládačka, jsou oproti loňskému albu "Use Once And Destroy" přece jen o poznání propracovanější a strukturovanější, aniž by přitom ztratili ostré hrany. SUPERJOINT RITUAL dokážou pohlédnout do tváře obludy a neodvrátit zrak.